به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی گرگان، به مناسبت فرارسیدن ۳۰ فروردین ماه سالروز میلاد حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی مراسمی با حضور دکتر محمدی رئیس دانشکده، دکتر تبرایی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر میر مدیر امورآموزشی دانشگاه، دکتر مهدی نژاد رئیس دانشکده بهداشت، دکتر حجتی مدیر گروه علوم آزمایشگاهی، دکتر کوهسار مدیر گروه انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی، دیگر مدیران گروه ها، کارشناسان آزمایشگاه ها و کارشناسان دفتر مجله علوم آزمایشگاهی در محل سالن اجتماعات شهید سپهبد باقری برگزار شد.
در این مراسم دکتر محمدی ضمن تقدیر از خدمات کارشناسان آزمایشگاه ها و دفتر مجله، بر اهمیت علوم آزمایشگاهی در تشخیص بهنگام بیماری ها و کمک به امر درمان تاکید کرد. در ادامه سایر مدیران روز علوم آزمایشگاهی را به همکاران تبریک گفتند.
در پایان با اهدا لوح تقدیر از کارشناسان تجلیل بعمل آمد.
|