به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی گرگان، جلسه گروه فناوری اطلاعات سلامت با حضور دکتر حبیبی مدیر و دیگر اعضاء گروه در محل سالن اجتماعات دانشکده برگزار شد.
در این جلسه موضوعات: برنامه ریزی دروس عملی و آزمایشگاهی دانشجویان فناوری اطلاعات سلامتبرای حضور در دانشکده، بررسی آرایش دروس ترمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی، نیازسنجی منابع اطلاعاتی از کتابخانه و... بحث و بررسی شد.
|